PRIMA ZEGE VOOR DORDRECHT'90
Dordrecht'90 boekte afgelopen maandagavond in het eigen GN Bouwstadion in de thuiswedstrijd tegen Helmond Sport de tweede seizoenszege, en lijkte de ploeg van coach Robert Verbeek na het slechte spel in de voorronde van de Amstelcup en de nederlaag tegen TOP Oss weer op het juiste spoor te zitten.
Met dergelijk spel wonnen de Dordtenaren het spectaculaire duel dan ook met 3-0 en neemt de ploeg een zesde positie op de ranglijst in. Bij Dordrecht'90 maakte Glenn Summerville na zijn schouderblessure zijn rentree in de hoofdmacht van de Krommedijkploeg.
De openingsfase kende voor beiden ploegen diverse scoringskansen maar beide ploegen verzuimde te scoren. Dordrecht'90 leek naarmate de wedstrijd vorderde meer greep op de Brabanders te krijgen en was het slechts wachten op treffers.
Toch zou het ruim duizendkoppige publiek moeten wachten tot de tweede helft voordat Dordrech'90 de score zou openen. Chima Onyeike kon na uitstekend voorbereidend werk van Marco Boogers zijn ploeg op een 1-0 voorsprong brengen. Schaap kon na een verre uittrap van Dordrecht'90 doelman Johan van der Werff de tweede treffer noteren, en Marco Boogers bepaalde uiteindelijk de 3-0 eindstand. Zo behaalde de Krommedijkploeg een prima overwinning.

Clublied
Zaterdagavond staat voor Dordrecht'90 de uitwedstrijd in Velsen tegen Telstar, de club van de aan de Krommedijk niet onbekende trainer Simon Kistenmaker op het programma. Het duel op sportpark Schoonenberg begint om 19.00 uur. Na afloop van de wedstrijd tegen Helmond Sport werd ook het nieuwe Dordrecht'90 Clublied geïntroduceerd. Het nummer werd - gezongen door de Dordtse selectie - op CD gezet en ging maandag in première. Het idee hiervoor is korte tijd terug ontstaan en Roy Pieplenbosch maakte de tekst en componeerde de muziek. JTI Sound Products verzorgde de opnames en de persing van de CD's. DE CD is sinds gisteren te koop voor nog geen tientje bij de administratie van het stadion en is verder verkrijgbaar bij Coach aan de Voorstraat 262 en Van Leest op het Statenplein. De productie van de CD werd mede mogelijk gemaakt door de businessclubleden GN Bouw, Four Seasons Trading, Multipost en Reclamebureau D&P.